torsdag 28. mai 2009

Uke 50, dag 4: Travle dager




Heller ikke i morges rakk jeg å veie meg, tenk at det skal skje to dager på rad! Jeg har nok ikke helt fokuset nå. Det nærmer seg et år siden jeg begynte på ketolysekuren. Jeg er veldig fornøyd med å ha funnet en vei til et vekttap uten sult, men jeg vurderer å ta en pause med vanlig lavkarbokosthold nå. Det føles som om gnisten er litt borte, jeg er faktisk litt sulten innimellom, men vet ikke hva jeg har lyst på. Slik som dette har jeg ikke hatt det tidligere på kuren. Jeg kan tenkte meg at det kanskje er bra med en vedlikeholdsperiode nå.

FROKOST
Eggerøre med litt kokosmelk, avokado og løpstikke. Kosttilskudd (?), vann og kaffe.

LUNSJ
Tre ruller med lammerull, nøkkelost, majones og løpstikke. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
En kotelett, litt asparges, rester av gårsdagens brokkoli varmet med meierismør og Jarlsbergost. Vann og kosttilskudd.

KAFFE/DESSERT
Jeg er sluppet opp for Lindts-sjokolader, så jeg spiser Cavalier i steden for. Spiste 2 stk. i kveld også! Og halvannen kopp kaffe.

KVELDS
En kotelett og en håndfull valnøtter. Vann.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: