tirsdag 19. mai 2009

Uke 49, dag 2: Takk for tips om rømmegrøt, Bellabo!



For et par uker siden skrev Bellabo dette i en kommentar til meg:
Tenkte på en ting.. har du testa ut rømmegrøt ?? jeg oppdaga at jeg kunne gå ned et kilo i uka hvis jeg spiste rømmegrøt 3 ganger i uka.. forrige uke spiste jeg det ikke, og gikk bare ned 200 g.. så denne uka bli det rømmegrøt på meg igjen..
Så får vi se da :)

Klem fra Bellabo på Ketolyse


I går spiste jeg rømmegrøt både til middag og kveld. I dag er jeg en kilo lettere!!! Takk, Bellabo! *hoppende glad*

Jeg gjeninnfører nå melkeprodukter i dietten, men i mer begrensede mengder. Så får jeg se om det gir noe utslag. Samtidig vil jeg passe på å få i meg mye fett. For det er teorien på ketolyse-forumet; at rømmegrøt sørger for tilstrekkelig fettinntak. Og så vil jeg prøve å redusere grønnsaksinntaket littegrann …

Jeg har i det siste blitt obs på at jeg gnafler i meg en del mandler gjennom dagen. "Må" liksom ha en neve etter måltidene, for å ha noe å tygge på. Det er en uvane som kanskje bremser vekttapet, så jeg må sette inn en skjerpings der.

Morgenvekt: 88,3 kg.

FROKOST
Eggepannekake med fløte og smør, en halv avokado og en kvast løpstikke. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Et stykke eggepannekake med meierismør og urtesalt. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
En kotelett, litt stekt champignon og litt brokkoli med en dugelig smørklatt på. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Fire flak Lindts og fire valnøtter. En kopp kaffe.

KVELDS
En Cavalier-sjokolade og vann.

Kosttilskudd, vann og urtete.

I dag føler jeg meg virkelig slankere og lettere … Det er deilig! Har fått hyggelige kommentarer fra folk som jeg har møtt i dag, også.

Ingen kommentarer: