fredag 1. mai 2009

Uke 46, dag 5: Kjempefornøyd med ukas resultat, ja! Ned 2 kg!!!




Morgenvekt: 89,6 kg. Det er SÅÅÅÅÅÅÅ deilig å ha krøpet under 90-tallet, og jeg skal aldri tilbake dit! Denne uka har jeg gått ned 2 kilo!!! Hurra!

FROKOST
To biter frokostpannekaker, en halv avokado, litt gul paprika og majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
En bit frokostpannekake, en halv avokado most med litt majones, sitron og pepper + masse friskklippet løpstikke. Kosttilskudd, vann og grønn te.

Mosjon
Gikk rolig 7-8 kilometer.

MIDDAG
Spiste ute: Fisk og agurksalat, kjøtt og rømme. Spiste for mye.

KVELDS
En avokado og noen valnøtter. Kosttilskudd, vann og urtete.

Det er noe rart med kroppen for tiden, føler meg løsere og ledigere. Kan det være at jeg kuttet melkeprodukter som gjør det? Eller er det kiloene som er borte som gir meg økt bevegelse i kroppen?

Det jeg har gått ned den siste uken, virker som det er gått bort fra magen alt sammen. Mens jeg tidligere har sett på vekten at kiloene er borte, har magen vært den samme. Nå er plutselig magen blitt synlig mindre. Deilig!

Ingen kommentarer: