onsdag 30. juli 2008

Uke 7, dag 3: Uffda …

Morgenvekt i dag: 100,4 kg
Et par faktorer som kanskje kan være med å forklare dette hoppet opp: Ingen sykling i går, og så var jeg veldig sulten så jeg måtte spise en del til kvelds … Skjerpings, frue!

I tillegg til det som står under, drikker jeg vann utover hele dagen.

FROKOST
Urk! Det var tomt for egg! Så det ble ruller med gulost og salami, en majonesstripe. Selleristilk, litt agurk og tomat. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
En håndfull valnøtter. Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
1 og 1/2 kotelett, stekt i smør. 1 lite brokkolihode med smør og Seltin. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
1 kopp grønn te og 2 flak Lindts extra thin 70%-sjokolade.

KVELDSMAT
2 nøkkelostskiver og en halv kotelett. Kosttilskudd, vann, urtete.

Hevelse i føttene i kveld, kanskje på grunn av varmen og fordi jeg har gått veldig mye.

Dagen har liksom ikke gitt rom for sykling. Bare tull, selvsagt! Hvis jeg virkelig hadde ment det, ville jeg fått det til! *smekk på lanken* *går og skammer seg*

Ingen kommentarer: