lørdag 19. juli 2008

Uke 5, dag 6

Effekter av ketolysekuren
Jeg har jo den siste tiden skrevet en del om hvordan kroppen reagerer på dette kostholdet med mer energi, mindre sult, litt søvnproblemer etc.
I natt sov jeg godt, men jeg merker at det fungerer best når jeg legger meg veldig sent og sover utover morgenen. - Upraktisk, men det går seg vel til.
En ting jeg har glemt å skrive om er luft i magen - såkalt flatus - som ofte har vært et problem for meg etter middag. Jeg trodde det skyldtes brokkoli, løk o.l. - det tror vel de fleste? Med minimalt med karbohydrater er problemet rett og slett borte! Herlig!

Vekta
Morgenvekt for tredje dag på rad: 100,4 kg. Tatt i betraktning at jeg ikke syklet i går og spiste et ekstra kveldsmåltid (laks m rømme), er jeg glad for det.

FROKOST
Mikro-omelett av 2 egg, rømme og revet ost. Blandet med rester av gårsdagens kyllingsalat. Urtesalt. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Droppet lunsj, noe som nå er nesten vanlig siden jeg ikke er sulten! Men jeg tok ketolysetabletten, vann og te. Og 4-5 valnøtter.

MIDDAG
En slags fårikål, Lindberginspirert: Finstrimlet hodekål og kjøttdeig stekt sammen med salt, pepper, soyasaus, finhakket hvitløk. Tok en liten klatt smør på. Kosttilskudd, vann.

Grønn te, ett flak sjokolade.

KVELDS
Ble sulten ved nitida om kvelden og spiste resten av kyllingsalaten fra dagen før, med nylaget majones/fløte/sitronsaftdressing for å få nok fett. Begynner å lure på om den sulten jeg får av og til er på grunn av for lite fett? Må følge med på det videre …
Egentlig liker jeg ikke at jeg blir sulten om kvelden, det føles feil å spise kort tid før jeg legger meg.

Heller ikke i dag ble det sykkeltur. Teit, men jeg har ikke klart å prioritere det. Det skyldes litt mye å styre med, men det hadde selvfølgelig ikke vært umulig - hvis jeg virkelig ville. *dask på lanken*

Rosalilla stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: