onsdag 2. juli 2008

Uke 3, dag 3 på ketolysekuren

Morgenvekten var 103,1 - hurra! Sammenlignet med mange andre på ketolysekuren er det jo et beskjedent vekttap med 2 kg på 2,5 uke. Jeg tror kanskje det kan ha sammenheng med at jeg stort sett levde på lavkarbomat fra før …?

FROKOST
Eggerøre av 2 egg, litt fløte og revet ost + 2 cherrytomater. Frisk klippet timian og basilikum over. Agurk ved siden av. Kosttilskudd, vann, tynn kaffe.

Syklet 8-9 km, stort sett flatt terreng.

Kaffe og en liten håndfull mandler på besøk.

LUNSJ
5-6 jordbær med matfløte. (Spiste sent på ettermiddagen, var egentlig ikke sulten.)

MIDDAG
Gourmettorsk i rømmesaus med pepperrot og hakkede mandler (Fedon-oppskrift). Grønn salat (ferdigmikset ruccola, lagt i vann og sentrifugert, supplert med hakket agurk, et par cherrytomater og et kokt egg. Dressing: Olivenolje, sitronsaft, salt og pepper. Kosttilskudd og vann.

På grunn av at jeg føler meg så oppgira droppet jeg kveldskaffen og drakk heller peppermyntete. Jordbærkrem attåt.

I dag har jeg vært opplagt og ikke sulten - deilig!

KVELDSMAT
1 tynn skive Herborgs grove, delt i to: ett halvt med smør og Jarlsbergost, ett halvt med rekeost og lammerull. Rester av grønn salat fra middagen. 2 biter creme cherie. Kosttilskudd, vann, 2 kopper urtete.

Lilla stix i kveld.

Ingen kommentarer: