onsdag 9. juli 2008

Uke 4, dag 3 på ketolysekuren


Morgenvekt: 102,1 kg. Hurra!

Da har jeg gått ned nesten 3 kg på fra kurstart (og totalt sett 4 kg fra tidligere i vår). Ikke overveldende, akkurat. Og det ligner ikke på de dramatiske vekttapene som mange andre forteller om.
Men det er påfallende at jeg har fått kommentarer fra flere om at de ser på meg at jeg har gått ned, også de som ikke visste at jeg var på kuren. Så på en eller annen måte er kanskje kroppen mer i forandring enn det som vises på vekten …?

Jeg har fortsatt problemer med å sovne. Og jeg våkner mange ganger om natten, men i natt sovnet jeg veldig fort og godt igjen etter oppvåkningene.

FROKOST
Eggerøre i mikrobølgeovnen av 2 egg, en skvett fløte og en liten neve ost. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
1 avocado med ca 1/2 boks krabbesalat.

MIDDAG
1 kotelett, et lite brokkolihode, grønn salat fra i går, smeltet smør.

I steden for kaffe: Grønn te. Et bittelite tynt flak 70% sjokolade.

Syklet 8 km om kvelden. Syklingen begynner å bli veldig lett nå - tenk at jeg syntes det var en sånn bøyg å begi meg ut på tur! Men nå kombinerer jeg det med nyttige ærend, og da blir det ikke noen sak.

Glemte å spise kveldsmat - ja, det er sant!
Tok kosttilskudd før sengetid, men glemte stixen. Stod opp og tisset på stix senere, den var rosa.

Ingen kommentarer: