torsdag 10. juli 2008

Uke 4, dag 4 på ketolysekuren

Sovnet sent, men våknet heldigvis ikke noe særlig i natt. Kanskje det er bra å sykle om kvelden? Mistet lysten på kveldsmat og sov bedre … Tilfeldig?

Morgenvekt: 101,5 - hurra! Minus 600 gram fra i går: NÅ begynner det å svinge! Og jeg kjenner det i kroppen. Kanskje har nedgangen noe å gjøre med at jeg ikke har spist jordbær på noen dager? I diskusjonen på www.lavkarbo.no fortelles det at jordbær er en festbrems for mange, selv om de egentlig holder seg innenfor tillatt karbohydratinntak.

Gleder meg til å få to-sifret vekt! Gleder meg til å få minsket belastningen på knær og ankler, som har slitt så lenge! Gleder meg til å finne frem fine klesplagg som har vært for trange! Gleder meg til å kunne gå tur i terreng uten at kroppen streiker! Gleder meg til å kunne bade og sole meg uten å bli så flau over at andre ser kroppen min! Men det er et godt stykke dit, ennå …

FROKOST
Eggerøre i mikroen av 2 egg, en skvett fløte og en liten neve ost. Servert på 1 skive brøderstatning med majones og kalkunskinke. Seltindryss. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
1 avocado med Delikat-salat. Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
1 kotelett, 1 lite brokkolihode. Kosttilskudd, vann.

Grønn te, et bittelite tynt flak mørk sjokolade. Og en slurk fløte!

Syklet 8 km. Hadde ikke lyst! Og det var litt tungt i dag. Men det gikk bedre etterhvert, og det var deilig da jeg kom hjem! *klapp på skulderen*

KVELDS
Skikkelig sulten etter sykkelturen og spiste 1 skive erstatningsbrød. Delte skiven i to og hadde smør på begge halvdeler. Den ene med et egg og Delikat krabbesalat, den andre rikelig med camenbert. Kosttilskudd, vann, urtete. (Følte meg knallmett, som om jeg hadde skeiet ut.)

Glemte stixen.

Ingen kommentarer: