søndag 13. juli 2008

Uke 4, dag 7 på ketolysekuren

Dårlig natt - igjen. Tok flere timer før jeg sovnet, og det ble urolig søvn.

Morgenvekt: 101,2 kg. Helt ok, tatt i betraktning av gårsdagen!

FROKOST
Vanlig eggerøre/omelett i mikrobølgeovnen med erstatningsbrød og provenceskinke. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Var ikke sulten ved lunsjtider, så jeg hoppet over og fremskyndet heller middagen en halv time.
Litt trøtt, litt kvalm og metallsmak i munnen i dag. Blir det sterkere når jeg går lenge uten mat?
Er flink til å drikke mye vann og noen kopper urtete. Men får beveget meg for lite; det er liksom så mye annet som virker viktig. Og dørstokkmila er litt vel høy. Skal prøve å få mannen min med meg på sykkeltur i kveld …

MIDDAG
En kotelett, et halvt brokkolihode med smør og seltin, rester av cole slaw-salaten. Kosttilskudd, vann.

Grønn te, vann, en litt stor porsjon hjemmelaget bringebæris.

KVELDS
To ruller Jarlsbergost sammenrullet med tilsammen 4 skiver Provenceskinke. Kosttilskudd, vann, urtete.

Det ble ingen mosjon i dag, heller. Og så er jeg så sliten og lei av søvnvunderskudd at jeg tar sovetabletter før jeg legger meg.

Rosalilla stix om kvelden.

Ingen kommentarer: