torsdag 3. juli 2008

Uke 3, dag 4 på ketolysekuren


Morgenvekt 102,9 kg - det går rette veien! Veldig deilig at vekten ikke svinger sånn som den gjorde til å begynne med, men forsiktig går nedover.

Men det er et problem med søvnen. Et par netter har jeg tatt sovetablett for å få sove, jeg synes det er så slitsomt å våkne ofte. Og ketolysekuren gjør at jeg sover mye lettere og våkner flere ganger om natten, som om jeg har drukket kaffe. I natt våknet jeg flere ganger, men klarte å sovne igjen. Tror jeg må slutte med all kaffe utover morgenkoppen min, som jeg nå bare lager med halv styrke.

FROKOST
2 stekte egg og bacon på en liten skive Herborgs. Kosttilskudd, vann og tynn kaffe.

Ikke tid til sykkel i dag.

LUNSJ
Ikke sulten, men tok et par skiver skinke rullet sammen med Jarlsbergost + en skål med bacon krisp.

Flere glass vann og tekopper utover dagen.

MIDDAG
Kyllingsalat. (Kjøper ferdig ruccola-miks, legger i kaldt vann og tørker i salatslynge. Blandet i dag med en avokado, littegrann paprika, fetaost, agurk. Dressing: Sitronsaft og Udos choice-olje med salt og pepper.) Kosttilskudd, vann.

Ingen kaffe i kveld: Er gått over til peppermyntete, i håp om å få sove bedre i natt. Tok en løvtynn liten bit mørk sjokolade til.

KVELDS
1 liten skive Herborgs grove, delt i to. På den ene halvdelen la jeg majones, lammerullskiver og jarlsbergostskiver, på den andre la jeg smør og brie. Spiste også en rest av salaten fra middagen og en liten bit creme cherie. Kosttilskudd, vann.

Ellers vann og farris.

Fin lilla stix i kveld.

Ingen kommentarer: