mandag 28. juli 2008

Uke 7, dag 1: Ketolysemat er blitt en vane

Kjenner ved inngangen til en ny uke at ketolysemat er blitt en vane. Og det er godt. I dag skal jeg lage hakkebøf til middag (oppskrift i Torkils bok), og det gleder jeg meg til!

Morgenvekt: 99,8 kg - endelig tosifret!. Før jeg var på do en ekstra gang, var vekten 100,1 kg, og jeg deppa litt over det. For jeg veide jo faktisk 100 blank fredag. Lurte på om jeg noen sinne ville se et tosifret tall på vekten og tenkte at jeg får visst ikke noe gratis her, nei! Men nå har jeg jo ikke syklet på to dager, da. Hvis jeg kommer i gang med syklingen igjen, vil det nok gi utslag på vekten.

Syklet 2 x 8 km i dag, og den andre gangen var bare fordi jeg hadde lyst!

FROKOST

Vanlig omelett m Provence-skinke, agurk, majones. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Ikke sulten hele dagen. Tok "lunsjtabletten".

MIDDAG
Biff à la Lindstrøm, fra ketolyseboka - nam. Utvidet grønn salat, kokt brokkoli. Kosttilskudd, vann.

Grønn te, ett sjokoladeflak.

Gjester i kveld:
8 bringebær med fløte

Senere: Diverse oster, stilkselleri og paprika. Vann, farris. Og flere glass rødvin!

Ble sent i kveld …

Rosa stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: