lørdag 5. juli 2008

Uke 3, dag 6 på ketolysekuren


Morgenvekt: 102,6 kg. Det er fint å se at det kryper nedover, selv om det ikke går så fort!

Jeg vet ikke om det er lurt av meg å spise bær? Flere av de andre på forumet til www.lavkarbo.no forteller at vekttapet stopper hvis de spiser bær … På den annen side synes jeg det er så godt! Tror jeg fortsetter å spise litt denne uken i alle fall, for med all solen blir det så ekstremt god smak. Så får jeg heller vurdere fra neste helg, om jeg skal gi slipp på dem.

Veldig, veldig sliten i dag - både fysisk og psykisk - etter gårsdagen hektiske aktiviteter. Det kjennes godt at det var alt for mye for meg.

FROKOST
Eggerøre på en liten "skive" (2 egg + fløte + revet ost + 2 skiver tomat), vann, kosttilskudd, kaffe.

LUNSJ
Spiste ikke lunsj ved lunsjtider, men en avocado med et par ss majones og en pakke reker ca halvannen time før middag.

MIDDAG
Tacos-tilbehør: Grønn salat (inkl. litt for mye paprika og tomat), noen ss tacokjøttdeigsaus, revet ost, rømme, guacamole og taco saus. Kosttilskudd, vann.

Peppermyntete, 5 jordbær med fløte.

Utover kvelden: mer vann.

Sliten og irritabel utover kvelden.

KVELDS
Spiste et kyllinglår uten tilbehør, og så ett til. Kjente at det ble et litt feil måltid. For mye kjøtt, Ikke noe grønt … for kompakt, på en måte.

Fin lilla ketostix før sengetid.

Dårlig natt: sovnet sent, våknet mange ganger, fra tre og utover hadde jeg stressnakke og hodepine. Det er nok ettervirkningene av overbelastning i går.

Ingen kommentarer: