fredag 11. juli 2008

Uke 4, dag 5 på ketolysekuren


Sovnet sent i går, selv om jeg var veldig trett. Fant ikke god liggestilling eller ro. Irriterende … Ikke særlig opplagt i dag.

Morgenvekt: 101 kg blank - hurra! En halv kilo ned fra i går! Da har jeg gått ned 4 kg på under 4 uker (+ 1 kg før jeg startet kuren). Det er jeg fornøyd med.

Hva gjør jeg annerledes nå enn før det løsnet? Har mosjonert jevnere, kanskje? Droppet jordbær? Spist mindre porsjoner? Hoppet over noen måltider? Jeg har littegrann løs mage, men det kan ikke utgjøre forskjellen vel?

Er spent på om nedgangen fortsetter. Hvis den gjør det, er det verdt å unnvære også jordbær!

FROKOST
Eggerøre av 2 egg, en skvett fløte og en neve revet ost. Ferskklippet grønt på toppen: esdragon, løpstikke og basilikum. Servert på en liten erstatningsskive med smør og 2 skiver kalkunpålegg. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Egentlig ikke sulten, men tok litt camenbertost + 2 sammenrullede Jarlsbergskiver foret med kalkunpålegg og rekeost.
Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
Grillet kylling, ferdigbiter stekt litt i smør og overdrysset med pinjekjerner. Tilpasset "cole slaw"-salat (uten eple, altså) av kinakål, stilkselleri, agurk og blomkål i dressing av sæterrømme, majones, sitronsaft og cayennepepper. Kjempegodt! Kosttilskudd og vann.

Dropper fortsatt kaffen, drakk grønn te med appelsinsmak og spiste et bittelite løvtynt flak av mørk sjokolade.

Vann.

KVELDS
1 skive erstatningsbrød. Pålegg: Smør + 3 skiver Jarlsbergost + 2 ss Delikat marinert rekesalat. Kosttilskudd, vann.
Ble veldig mett!

Urtete.

Lilla stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: