fredag 4. juli 2008

Uke 3, dag 5 på ketolysekuren

Morgenvekt: 103,1 kg. Urk! Det er jo opp 200 gram, for søren! (Syklet ikke i går, så jeg kan vel bare ha det så godt.) Men jeg er glad for å slippe kilo-svingningene jeg hadde i begynnelsen. Lurer på hvordan det blir neste uke, da får jeg vel eggløsning igjen. Det var jo ganske mye irritasjon og sult da …

Hadde en litt urolig natt igjen; problemer med at jeg ikke fikk sove og at jeg våknet litt for mange ganger. Men jeg føler meg ikke så veldig trøtt i dag, ikke sånn helt svimete. Jeg vil ikke bruke sovetabletter fast, men jeg må nok spandere på meg en "hel" natt i ny og ne.

FROKOST
Eggerøre av to egg, litt fløte og revet ost. Ferskklippet esdragon på toppen. På en liten grov "skive", med smør og 3 skiver lammerull. Kosttilskudd, vann, tynn kaffe.

Det ble en veldig travel dag, og på ketolysekuren opplever jeg det underlige at jeg ikke blir styrt av sulten. Dermed kan jeg glemme eller hoppe over måltid uten å bli slapp!

En kopp grønn te.

(SEN) LUNSJ
2 fiskebiter, rester fra forgårsmiddagen. I full fart. Kosttilskudd, vann.

Så hadde jeg ikke tid å spise før halv tolv om kvelden! Utrolig at jeg virkelig kan gå så lenge uten mat og uten sult! Det virker som om jo mer man er i aktivitet, dess mindre sulten blir man …?

MIDDAG/KVELDS
1 kyllinglår, grønn salat med rømme, 2 kokte egg. Vann, urtete. (Glemte kosttilskudd.)
7 store jordbær med fløte.


Helt lilla stix ved sengetid.

Vann, masse vann.

Ingen kommentarer: