lørdag 26. juli 2008

Uke 6, dag 6 på den lange veien til et lettere liv: Opp 300 g!

Kort natt med dårlig søvn. Og morgenvekten viste, sørgelig nok, opp 300 gram i dag: 100,3 kg - igjen.

100,3 kg er nok et seigt punkt å komme seg videre fra … Eller kan det være at jeg får for lite karbohydrater i meg? At jeg ikke når opp til 15 pr. dag, som man skal? Jeg har ikke giddet å veie maten eller telle så nøye på karbene. Må jeg vurdere det, tro?

FROKOST
Vanlig omelett, se høyre kolonne. Med salami, agurk og majones. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Masse vann utover dagen.

SEN LUNSJ
En liten skål baconkrisp var godt i varmen. Og noen skiver salami. Farris.

MIDDAG
Kyllingsalat: Ferdig ruccolablanding med fetaost, agurk, svarte oliven, stilkselleri, ferdige kyllingbiter, klippet salami. Dressing av Udo's choice-olje, sitronsaft, salt og pepper. Litt rømme. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
Grønn te. Noen ss hjemmelaget bringebæris (søtet med Splenda).

Vann og farris utover kvelden.

KVELDS
Ost rullet med skinke og en majonesstripe. Et par salamiskiver. Litt camenbert. Kosttilskudd, vann, urtete.

Rosa stix ved leggetid.

Senere tilføyelse: Kom på at jeg drakk et glass rødvin om kvelden … og tok sovetablett da jeg la meg.

Ingen kommentarer: