tirsdag 30. september 2008

Uke 16, dag 2 - holder skansen



Fikk ikke sove i natt heller, før etter tre. Heldigvis kunne jeg gå og legge meg igjen etter en liten tur opp om morgenen. Sov til 12 - det var deilig!

Morgenvekt: 95,7 kg. Så da holder vekten fra i går, det er oppmuntrende.

FROKOST
Omelettrester fra søndag med grønn salat, fårepølse, rekesalat og basilikum. Kosttilskudd, vann, kaffe.

I dag kom jeg på at jeg helt har glemt mageøvelsen min: Å trekke navlen inn mot ryggen, flere ganger daglig. Det må jeg nå huske hver dag. Denne øvelsen skal være veldig bra, sier de. Og sånn kjennes den også. Det kjennes som den ikke bare strammer opp magen, men gjør noe med hele kroppsholdningen. Navlen løfter seg faktisk flere centimeter når jeg gjør øvelsen! :-)

Ikke lunsj - var ikke sulten. Ketolysetablett, vann, grønn te.

MIDDAG
Var plutselig veldig sulten og spiste 200 gram kyllingbiter med salatblader, tomat, valnøtter, en hel avocado, dressing av Udo's choice og sitronsaft. Ketolysetablett, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte, 2 flak Lindts mørk sjokolade.

Utover kvelden vann, base-te, kosttilskudd, mere vann, urtete. Tok sovetablett tidlig på kvelden for å få en normal natt.

Rosa stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: