fredag 19. september 2008

Uke 14, dag 5 - går det likar' no?

Glemte stix i går kveld, men testet i morges: lys rosa. Glad for at ikke gårsdagens noe merkelige spising brøt ketosen.

Morgenvekt: 96,1 kg. Kan jeg håpe på at jeg blir her? Vet ikke. Tar ikke noe for gitt.

FROKOST
Omelett av to egg og litt fløte, sammen med noen tomatskiver og en skive boksenøttestek. Kosttilskudd, vann, kaffe.


Skal reise bort nå hele helgen og bo på hotell. Vet ikke om jeg skal koke noen egg og ha med meg, eller om jeg klarer å finne noe å spise til alle måltider. På en måte tror jeg at jeg skal klare meg, for jeg er egentlig ikke noe særlig sulten … :-)

En morsom ting: Jeg tror det er svømmebasseng på hotellet, så jeg prøvde nettopp badedrakten som jeg kjøpte for noen år siden. Den satt fint! Og jeg ser faktisk ikke så verst ut i den! Så her skal det bli bølger …

ØNSKER MINE LESERE OG MED-KURISTER EN RIKTIG GOD HELG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
har du også vært på hotell i helga?? Det har jeg også! Vært i Trondheim for første gang i mitt liv, blir garantert ikke den siste!! Bodde på fint hotell, var også sprent på kosten, men jeg fikk speilegg og bacon, og omelett. Og litt grønt. Hadde det flott! Var på Egon og spiste middag i går, uten bernaissesaus, men med ekstra smør...Og masse brokkoli.
Håper du har hatt en fin helg! Jeg har ikke veid meg på mange dager, men var formøyd i går kveld at siksen var lys lilla

Olivia

Fru Løvetann sa...

Så morsomt at vi begge hadde hotellhelg, da! Trondheim er en koselig by, jeg har bare vært der en helg for lenge siden, men likte meg veldig godt der.

Ja, det går egentlig ganske greit å være på hotell, enklere enn å være på besøk hos private. :-)

Jeg gruer meg litt til veiing i morgen tidlig. Jeg har en ring som bør være så løs at den nesten faller av, men den er passe i dag. Så kanskje har mine utskeielser med bacon krisp ført til væskeansamling i kroppen?

Håper du får en fin uke og gode resultater!

Klem fra fru Løvetann