onsdag 10. september 2008

Uke 13, dag 3 - ikke så lystelig start på dagen




Morgenvekt: 96,8 kg. Dette må vel kalles motbakke? Nå veier jeg 700 gram mer enn tidligere i uken … Utifra nattens begivenheter er det ikke så rart, kanskje: matinntak sent på kvelden og natten + stress i kroppen + lite søvn. Vi får prøve å skjerpe inn her. Tror også at jeg må droppe nabobrødet, har jo også tidligere erfart at det ikke er bra for meg.

FROKOST
Omelett, rest av gårsdagens blomkål, grønn salat, 2 skiver kjøttpålegg ("lunsjrull"), majones. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Jarlsbergostskiver rullet rundt kjøttpålegg. Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
Stekt kjøttdeig og sopp (stekt i smør og krydret med gurkemeie, ingefær, hvitløkspulver og soyasaus + grovmalt pepper). Avokado, tomat, kokt brokkoli, rømme. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte og tre flak Lindts ekstra tynne.

Vann. Et glass rødvin og en stor bit camenbert, litt valnøtter.

Dyp rosa stix ved sengetid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei i motbakken!! Jeg kan alt opp de oppoverbakkene i vekta når du jublende har tenkt at NÅ går det flott nedover! Du vet nok som meg at stess og lite søvn og ulage gjør at vekta lett spretter opp. Men ikke gi deg!!! Det slipper jo igjen!
Jeg gikk til jobb i dag tidlig,tar ca 40 min, vet ikke hvor i landet du bor, men her i sør-vest var det nesten mørkt da jeg startet kl 06.50...høsten var på lynvisitt med pøsregn. Og jeg måtte åle meg inn i et pølseskinn av en regnbukse ;S Men nå skal det jo bli "sommer" igjen! Og fårhåpentligvis er det lettere å komme inn i den buksa om noen uker.
Men jeg tror nesten ingenting lengre. Hadde jo vært fint å hatt en delmål, men himmel, hvordan skal jeg klare det uten å få skuffelse på skuffelse siden det går så grusomt sakte ned!??? Dvs opp og ned og opp og ned og forhåpentligvis ned...
Du skal se det plutselig slipper for oss også????
Så må du ha en fin kveld, og får håpe du får sove godt i natt!!

Hilsen "Olivia"

Fru Løvetann sa...

Så flink du er, Olivia, som går til jobben!!! *gullstjerne*

Jeg må få trimmen gjennom sykling, og jeg har ikke orket å ta det i regn og vind. Men nå vil jeg se etter om vi har en regnbukse i min størrelse, ellers må det kjøpes inn. Du har jo helt rett innstilling, som ikke lar været stoppe deg.

Ja, jeg tror det slipper for oss også! Vi må bare være litt mer tålmodige og holde ut litt lenger. Veldig hyggelig at du legger igjen hilsen her, fint å ikke være så alene med svingningene.

Klem fra fru Løvetann