tirsdag 23. september 2008

Uke 15, dag 2 - det hjelper litt med søvn! Eller?



Jeg var jo forberedt på en ny sving opp i vekt, etter at jeg spiste så mye utover kvelden i går. Var også sliten og orket ikke ta alle kosttilskuddene. Synes at jeg egentlig har rotet litt med maten i det siste. Selv om jeg ikke har spist noe feil, har det f.eks. ikke vært så mye grønnsaker som vanlig. Men under over alle undere:

Morgenvekt: 95,9 kg. Endelig over 9 kg vekttap! Kan jeg tørre å håpe at dette holder? Kan jeg virkelig være ferdig med øvre del av 90-tallet, for alltid?

Hvis jeg skal lete etter noe som kan ha bidratt til at det løsnet, må det være søvn. De siste to nettene har jeg sovet dypt og lenge (drøy åtte timer). Dessuten slapp jeg taket i stresset i helgen, for det var mye kjekt å oppleve. Så kanskje er det for mye negativt stress og for lite søvn som har holdt meg så lenge på dette platået? Time will show … Kanskje det også har å gjøre med å spise litt annen mat?

FROKOST
Omelett av ett egg i dag. Grønn salat og en porsjonspakke Delikat rekesalat. Friskklippet timian og persille. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
En avokado og en porsjonspakke rekesalat. Ketolysetablett, vann, grønn te.

MIDDAG
Krydderstekt kjøttdeig, grønn salat og kokt brokkoli. Smør og rømme. Ketolysetablett, vann.

KAFFE/DESSERT
2 flak Lindts ekstra tynn, en kopp kaffe med fløte.

KVELDS
En pose bacon krisp (tror den er 35 gram) og en håndfull valnøtter. Kosttilskudd, vann, to kopper urtete.
Varmet 3 spiseskjeer kjøttdeig og en kvast brokkoli fra middagen. La en skive Jarlsbergost over og varmet det i mikroen.

Ingen kommentarer: