søndag 21. september 2008

Uke 14, dag 5-6-7 på tur


Oppsummering etter en helg på tur, mye på hotell: Ingen registrerte brudd på ketolysekuren, ingen egentlige problemer. Glemte å sjekke stix, men jeg har ikke hatt sult så jeg tror at jeg har vært i ketose hele tiden. Ikke fått tatt alle ketolysetablettene eller det vanlige kosttilskuddet, og så har det vært litt utskeielser i form av rikelig med baconkrisp. Og for lite grønnsaker. Men alt i alt er jeg ganske fornøyd med kosten denne helgen.

Det viste seg at det ikke var basseng på hotellet, så badedrakten ble liggende i kofferten. Synd, for jeg hadde gledet meg til å bli sliten i hele kroppen av å svømme. Litt spasering ble det jo, men for lite mosjon i forhold til det jeg trenger.

Fredag lunsj: En pose bacon krisp …! og et egg.

Fredag kveld: Middag på hotellet. Tok kokt laks, salat og rømme. Det var bare puddinger, fromasjer, kompotter o.l. til dessert, så jeg spurte kelneren om de kunne lage til en skål med 3 jordbær og en klatt krem (- ingredienser jeg så de hadde brukt som pynt på andre desserter). Skålen kom, selvfølgelig med alt for mange jordbær, men gubben hjalp til med å spise opp de som var for mange. Kaffe med fløte.

Lørdag frokost: 2 kokte egg og 2 skiver skinke, litt agurk og majones. Masse vann og litt kaffe.

Lørdag lunsj: Handlet på butikken og spiste lunsj på hotellrommet: Avokado med smøreost og alfalfaspirer. Kanskje et egg, også - husker ikke. Kosttilskudd, vann, te.

Lørdag middag: Nydelig ovnsstekt kylling, kokt blomkål, salat. Samme rutine som i går med desserten.

Et glass rødvin.

Skeiet ut - gomlet i meg en pose bacon krisp på sengekanten. ;-) Og et glass rødvin og et par glass vann.

Søndag frokost: 2 egg og 2 små stykker bacon, ikke særlig godt. (Hva steker de i på disse hotellene?) En skive skinke. Vann, svart kaffe.

Lunsj hos venner (hadde med mat til): En avocado med smøreost, et egg med majones, en bit camenbert, masse alfalfaspirer. Kosttilskudd, vann, tre kopper te.

Hjem om kvelden, til vanlig liv igjen:

MIDDAG
Kyllingbiter stekt i smørsvidd karri, gurkemeie, ingefær og hvitløk, utvidet grønn salat. Glemte kosttilskudd, men drakk vann.

KAFFE/DESSERT
En tynn kopp kaffe, pisket krem med ekte vanilje, oppvarmede jordbær og valnøtter - deilig!

Urtete og vann.

Ingen kommentarer: