torsdag 4. september 2008

Uke 12, dag 4 på ketolysekuren

Morgenvekt: 96,4 kg. Fin start på dagen!

SEN FROKOST
Vanlig omelett, en skive brøderstatning, en selleristilk, majones, paprika. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Jeg prøver meg litt på dette med brøderstatning igjen. Om jeg kan klare meg med en skive om dagen, da går det kanskje bra? Problemet for meg er ofte at når jeg først spiser en skive, da får jeg lyst på flere. Brød har en "magisk tiltrekningskraft".

LUNSJ
En liten skål valnøtter. Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
Torsk med rømme/pepperrotsaus, etter Fedon-oppskrift. Utvidet grønn salat. Kokt brokkoli. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe. 8 jordbær med fløte.

Vann utover kvelden.

KVELDS
En bit camenbert. Kosttilskudd, vann, urtete.

Sovetablett.

Ingen kommentarer: