torsdag 11. september 2008

Uke 13, dag 4 - er i motbakke





Isj. Morgenvekt: 96,9 kg. Uff. Opp 100 gram fra i går. Blæ! Da har jeg vel egentlig ikke gått ned de siste 14 dagene? Det beste jeg kan si er at vekten ikke står stille. :-) Ja, ja. Jeg mister ikke troen. Det løsner nok. Og jeg er ikke alene om å ha en kropp som stritter imot å gi slipp på kiloene, se Olivias kommentarer på innleggene under.

- Og så får jeg glede meg over at livet mitt egentlig er greit, med hus og mann og god mat på bordet hver dag …

FROKOST
Litt variasjon er nødvendig: Jeg steker en pakke bacon i dag og bruker halvparten til frokost, sammen med to egg. Det ene egget hadde dobbelt plomme, der hadde jeg flaks gitt!
;-)
Spiste det sammen med en porsjon salat. Kosttilskudd, vann, kaffe.

MIDDAG
Gubben laget pytt i panne med gårsdagens rester, rømme, egg, oregano m.m. - nam! Utvidet grønn salat, kokt blomkål med smør og urtesalt, rømme. Snaddermiddag! Men jeg tror at jeg glemte kosttilskudd i dag både til lunsj (som jeg ikke spiste) og middag, faktisk.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte, 2 flak Lindts

Mosjon
I dag skjedde det underlige, at jeg syklet - ikke fordi jeg måtte - men fordi kroppen lengtet etter å bevege seg …!
Jeg satt inne med kontorarbeid og følte faktisk at jeg råtnet. Kan ikke huske å ha opplevd dette på årevis.
Var rett og slett nødt til å sykle for min egen velværefølelse! Jeg vet jo at at joggere har det sånn, at de blir litt "avhengig". Men jeg var over hodet ikke forberedt på å få den slags fornemmelser selv …
:-)
Syklet min mil, og det var bare deilig.

Kaffebesøk, kaffe med fløte og mandler.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Dyp rosa stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: