mandag 8. september 2008

Uke 13, dag 1: Minus 8,9 kilo på 12 uker



Morgenvekt: 96,1 kg. Det var bare 100 gram fra ønskevekten, og da må jeg være fornøyd. I snitt har jeg altså gått ned 740 gram i uken på ketolysekuren de første tre månedene. Egentlig er jeg fornøyd med alt over en halv kilo i uken.

Litt komisk å tenke på at jeg kan kose meg med så mye god mat, samtidig som jeg går ned i vekt og får bedre blodverdier … Det er jo egentlig helt utrolig!

FROKOST
Omelett med tomat, salat, paprika, majones og 3 skiver Vestlandsskinke. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Ingen lunsj. Vann, grønn te, mandler og pistasjnøtter.

MIDDAG
1 kotelett, kokt brokkoli, tomat, paprika, løk- og soppsaus, rømme. Kosttilskudd, vann, kaffe.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe, to flak Lindts.

Mosjon
Syklet omtrent en mil, det var veldig greit og lett i dag.

KVELDS
En ekstra krevende dag i dag, da blir jeg "svakere" i forhold til fristelser. Så jeg har skeiet ut i kveld med 2 skiver erstatningsbrød. På den ene hadde jeg smør, Vestlandsskinke og nøkkelost og på den andre hadde jeg smør, Vestlandsskinke, Jarlsbergost og en teskje Delikat fruktsalat. (Den salaten har 8 karber pr 100 gram, så den er egentlig fy-fy.) Kosttilskudd, vann, urtete.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Frue!
Så flott resultat!!! Du har vært flink!
Igjen: Jeg er så imponert over de lekre bildene! Har lagt merke til omeletten di: Hva gjør du for å få den så rund og fin??
Nå har jeg hatt en treningsrunde i heimen med fettforbrennings-dvd. Svetten hagla, så noe fett må vel ha blitt spist opp?? Skal ut og gå tur i det flotte været, og så skal jeg plukke verdens flotteste og beste epler fra et lite tre som snart knekker av vekten... Herlig dag å fri på!
Ha en fin dag videre!!

Fru Løvetann sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar!!!

Jeg bruker en liten rund form og heller litt olivenolje i bunnen. Dagens omelett var av 2 egg, noen tomatbåter, fløte og biter av nøkkelost + fløte, selvsagt ;-D
Blandet ingrediensene og hadde den i mikrobølgeovnen på middels varme i 4 minutter og 30 sekunder.

Så flink DU er med trening!!! Imponerende. Klart det forbrenner fett!

Jeg har moret meg sånn over samtalene på forumet om trenings-DVDene folk har liggende. For det ligger jammen en bunke her i huset også med sånne. Innkjøpt med alskens gode forsetter, men de fleste av dem har fortsatt cellofanen på. Vi får se til vinteren, om jeg klarer å gjøre noe med det.

Lykke til med epleplukkingen. Klarer du å la være å smake, da?

Ha en riktig god dag!