lørdag 6. september 2008

Uke 12, dag 6 på ketolysekuren


Sent oppe i går, sov lenge i dag - deilig å ta det med ro.

Morgenvekt: 96,4 kg. Jeg hadde egentlig tenkt at jeg risikerte å gå litt opp i dag, for jeg spiste jo flere måltider i går og syklet ikke. Hyggelig at jeg da var på det laveste siden kuret startet - minus 8,6 kg!

FROKOST
Vanlig frokost

Mosjon
Syklet den vanlige turen. Etter at jeg fikk kilometerteller på sykkelen, har jeg oppdaget at min "9 km-rute" egentlig er en drøy mil. Det er helt i orden ;-) synes jeg.

Hoppet over lunsj, men var på kaffebesøk og tok et par kopper med fløte.

MIDDAG
1 kotelett og en karbonade, kokt blomkål, sopp- og løksaus, avocadoskiver med sitronsaft/Udos Choice-olje, tomatbåter med epleeddik og pepper. Rømme. (Middagsporsjonen min vises på bildet, men jeg tok litt mer av sopp- og løksausen etter at bildet var tatt - for den var så god!)

KAFFE/DESSERT
1 kopp kaffe, 3 flak Lindts ekstra tynn mørk sjokolade.

Litt valnøtter og vann utover kvelden. Et glass rødvin.

KVELDS
En skive nabobrød med smør, noen skiver Provenceskinke og Jarlsbergost, majones og resten av avocadoen fra middagen.

Kosttilskudd, vann, urtete.

Dyp rosa stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: