mandag 15. september 2008

Uke 14, dag 1 - fortsatt stillstand



Morgenvekt: 96,8 kg. Det er 200 gram opp. Har jeg ikke snart vippet opp og ned på minus" litt over åtte kilo" lenge nok? Skal jeg ikke snart kunne si "minus litt over ni kilo" eller til og med "minus litt over 10 kilo!?

Jeg må repetere for meg selv alle fordelene med ketolysekuren, kombinert med kosttilskuddene jeg tar, som kommer i tillegg til vekttapet:
- mer energi og overskudd
- mindre vondt i ankler og knær
- bedre fysisk form/kondisjon
- ser yngre og mer opplagt ut (iflg. tilbakemeldinger fra gubben, samt flere venner/kjente)
- økt seksuell glede og aktivitet
- bedre søvn (etter litt søvnvansker, innledningsvis)
- bedre dagsrytme
Så det er nok grunner til å fortsette i samme spor …! Og så må jeg bare tro på at det løsner, på et eller annet tidspunkt.

Brukte målebånd i dag, og jeg har gått inn 10 cm rundt livet. Jeg vet ikke hvor nøyaktig jeg egentlig får til å måle denne livlinjen, men det er da noe.

FROKOST
Egg og bacon, stekt tomat, salat, majones. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Ingen lunsj, tok en halv dessertskje med Cocosa og en kopp grønn te. Og ketolysetabletten.

Mosjon
Syklet en drøy mil, bare pause midtveis i dag. Presser meg littegrann nå, har litt høyere fart og må anstrenge meg litt mer. Det føles faktisk godt. Og det er jo nytt for meg.

MIDDAG
Et kyllinglår, salat, kokt brokkoli, avocado med presset lime, masse persille og en stor klatt rømme. Ketolysetablett og vann.

KAFFE/DESSERT
To kopper kaffe med fløte og 2 flak Lindts mørk sjokolade.

KVELDS
1 kyllinglår, en liten skål rester av brokkoli og tomat, rømme med revet pepperrot over grønnsakene. Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: