fredag 26. september 2008

Uke 15, dag 5 - litt opp igjen



Morgenvekt: 95,9 kg. Så da er jeg lettet. Synes det svinger og svinger hele tiden nå …

FROKOST
Egg og bacon og salat, med masse dill og majones. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Noen valnøtter og base-te. Ketolysetablett og vann.

Fikk et anfall og spiste en del fett før middag mens jeg så på såpeserier:
Noen ss fleskepølse, 4 skiver salami rullet i hver sin Jarlsbergskive med en stripe majones. Og nesten en hel pose baconsvor. Grønn te og vann. Ja, og så resten av baconet fra morgenstekingen = en halv pakke.

MIDDAG
Krydderstekt kjøttdeig, salat, brokkoli. Ikke særlig stor porsjon, jeg var jo temmelig mett. :-)))

KAFFE/DESSERT
En kopp svart kaffe og 2 flak Lindts sjokolade.

2 glass rødvin, masse vann og urtete.

Kosttilskudd og vann.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, flinke fru Løvetann :-)

Skal si du har teken på ketolysedietten. Det går virkelig fint nedover, selv om du kanskje er litt utålmodig i blant. Vi vil jo helst ned 10 kg i går.

En av feilene vi gjør, er kanskje å veie oss hver dag. Det blir et helt annet bilde om vi bare veier oss f.eks hver fredag. Bare se på de fine tallene dine da:

uke 1 dag 7 Vekt: 105
uke 2 dag 5 Vekt: 103,9 (minus 1,1)
uke 3 dag 5 Vekt: 103,1 (minus 0,8)
uke 4 dag 5 Vekt: 101 (minus 1,9)
uke 5 dag 5 Vekt: 100,4 (minus 0,6)
uke 6 dag 5 Vekt: 100 (minus 0,4)
uke 7 dag 5 Vekt: 99,8 (minus 0,2)
uke 8 dag 5 Vekt: 98,6 (minus 1,2)
uke 9 dag 5 Vekt: 98,3 (minus 0,3)
uke 10 dag 5 Vekt: 97,4 (minus 0,9)
uke 11 dag 5 Vekt: 97,3 (minus 0,1)
uke 12 dag 5 Vekt: 96,6 (minus 0,7)
uke 13 dag 5 Vekt: 96,8 (opp 0,2)
uke 14 dag 5 Vekt: 96,1 (minus 0,7)
uke 15 dag 5 Vekt: 95,9 (minus 0,2)

Jeg gjorde samme eksperiment med mine egne tall, og det ser jo flott ut :-)

Lykke til videre nedover på vekta.

Heia, heia!!

Hilsen Sissel O.

Fru Løvetann sa...

Wow - kjære, kjære Sissel O!

Jeg kan nesten ikke tro det; har du gjort den jobben for meg!!! Megaklem! Tusen trillioner takk!

Dette var jo helt enormt å se. Og det ga faktisk et annet bilde av situasjonen … Nå har jeg fått noe å tenke på, gitt!!! Jeg som alltid har vært ihuga tilhenger av daglig registrering. :-)

Utrolig at du tok deg det bryderiet. *imponert* *bukker & takker*

Hilsen frua