torsdag 25. september 2008

Uke 15, dag 4 - ikke så bra heller :-(



Etter en god natts søvn, startet dagen med en stor skuffelse:

Morgenvekt: 96,3 kg. Det vil si 500 gram opp fra i går. Kanskje litt mye mat litt sent på dagen i går? Eller hva er dette?

Stekte en pannekake på morgenkvisten. Var ikke motivert for å lage meg skikkelig mat i dag, skulle dessuten på en ekspedisjon kl. 14-23. Klasket sammen egg, rømme, bakemiks fra ketolyse, mandelmel, johannesbrød-kjernemel, salt, rapsolje - husker ikke om det var noe mer. Smeltet smør i pannen og stekte på sterk varme på begge sider + ettersteking på svak varme.

FROKOST
1/4 pannekake, med salami og salat. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
1/4 pannekake med rømme. Ketolysetablett, vann, grønn te.

MIDDAG
De siste to pannekakestykkene. Vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte. En stor håndfull valnøtter. 3 ss rømmegrøt med masse kanel.

Masse vann utover kvelden.

KVELDS
Noen ss fleskepølse. Kosttilskudd, vann, urtete.

En underlig dag kostmessig! Har ikke spist så lite grønnsaker noen dag, tror jeg. Men i dag var jeg litt lei av å være så konsekvent og få så lite uttelling …

Dyp rosa stix ved sengetid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og hå!
tror du ikke at det er røykelaks som gjør at du har gått opp litt? Er nok midlertidig det, tror jeg, har sikkert med saltet å gjøre...

Hilsen olivia

Fru Løvetann sa...

Å, Olivia, det er lov å håpe. Akkurat nå er jeg litt desillusjonert, men tusen takk for forslaget.

Klem fra frua