tirsdag 9. september 2008

Uke 13, dag 2 på ketolysekuren


Morgenvekt: 96,6 kg. Sukk. Det er jo opp en halv kilo fra i går. Det hadde jeg ikke ventet. Men kan man si at "Det svinger seg nedover", kanskje? Bare at det blir litt mange snuer og svinger - jeg vil ned!!! Vi får se i morgen: Ny dag, nye muligheter.

Mulige forklaringer på den halve kiloen opp:
- Litt mye nøtter gjennom gårsdagen (en skål stod fremme)?
- Noen store IFA-pastiller i går kveld og to skiver nabobrød til kvelds (to skiver = en for mye)?
- Psykisk veldig slitsom gårsdag med en del stress?
- Hormoner på gang igjen?
Vanskelig å vite om det var for mye karbohydrater i går, for jeg glemte å tisse på stix før jeg la meg …


FROKOST
Omelett med tomat i, majones. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Ingen lunsj, men ketolysetablett, vann og te.

MIDDAG
Stekte ferdige kyllingbiter i krydderblanding (gurkemeie, karri, ingefær og hvitløk) og serverte med grønn salat, kokt blomkål og rømme. Glemte flak-salt, som er så godt til …

KAFFE/DESSERT
To kopper kaffe med fløte, to flak Lindts-sjokolade.

KVELDS
En skive nabobrød med smør, ost, skinke, majones, agurk. Kosttilskudd, vann, urtete.

Et glass rødvin.

Opprørende nyheter fra noen i vennekretsen gjorde at det ble sent, bortimot halv tre, før jeg klarte å legge meg. Spiste litt camenbert og valnøtter ved 2-tiden. Mere vann og urtete.

Glemte stixen igjen.

Ingen kommentarer: