fredag 12. september 2008

Uke 13, dag 5 på ketolysekuren




Morgenvekt: 96,8 kg. Altså 100 gram ned fra i går. Ja, ja.

FROKOST
Omelett m friskklippet esdragon, sitronmelisse og peppermynte, kjøttpålegg (okserull), salat og majones. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Ingen lunsj, glemte ketolysetabletten. Vann.

Mosjon
Syklet litt kortere i dag, på grunn av vær og vind: 6,8 km.

MIDDAG
Orket ikke lage salat i dag. 1/2 kokt blomkål og stekt nakkekotelett. Tok lunsjketolysetabletten, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe, en skål jordbær med fløte

KVELDS
En stor bit camenbert, en skål oliven. Et lite glass rødvin. Vann.

KVELDS2
En skive nabobrød med smør, masse reker, majones, presset lime og masse persille. Kosttilskudd, vann, urtete.

Dyp rosa stix ved sengetid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Så var det 100 gram ned igjen! Flott! Hvis det er noen trøst, så sliter jeg like tungt som deg for tida. Vekta spratt opp til over 97,5, og den som var så vidt under 96... :-( Er til å bli sprø av! Du har nå gått ned mange kilo på denne kuren, jeg står og stanger, og det vil bare ikke gå nedover...Dagens hjertesukk!!! Har begynt å lure på om jeg bør slutte med hele greia, men så håper jeg jo det skal slippe...
Har frihelg, og håpet jeg skulle sove lenge, men etter 3 tidligvakter med opp før kl 6, var den biologiske klokka innstilt på at jeg skulle våkne tidlig i dag også.....
jaja, får ta en pause på sofaen i ettermiddag....
Ha en fin dag du da!! Måtte fettet renne av oss begge i helga!!

Klem fra Olivia

Fru Løvetann sa...

Hei Olivia!
Så hyggelig at du kikker innom!
Lørdagsvekten min var også gått opp :-(
Skulle tro vi var forhekset begge to?

Men jeg ser på et av forumene at en annen som slet med stagnasjon hadde fått PM av Torkil om å holde ut noen uker, så ville det løsne. Så jeg tror nok det skal gå bra for oss, også. Etterhvert …

Jeg har jo brukt mange år på å legge på meg alt dette, og det har vel du også? Så på en måte er det ikke noe rart av kroppen bruker tid på å gi slipp på det. JA, det er så frustrerende!!! Men du må ikke slutte! - Hold ut, kjære deg!

Jeg tror egentlig at dette er den beste slankekuren som finnes. Og noe som er viktig: Dette er en kur vi kan leve med over lang tid. Og det er kjempeviktig når en skal ned så mange kilo som vi skal. Ikke sant?

Krysser fingrene X X X for en fettforbrennende helg, både på sofaen og andre steder!
;-)

Klem fra fru Løvetann