lørdag 29. november 2008

Uke 24, dag 6: Etter en kort natt står vekten fortsatt på det samme



Det ble sent i natt med tedrikking og skravling.

Morgenvekt: 94,6 kg. Altså uforandret fra i går. Jeg var 800 gram lettere en gang i forrige uke (eller uka før). Men jeg var mer enn 10 kg tyngre for noen måneder siden.

Mye av mattrangen og vektøkningen har nok å gjøre med damehormonene som jeg er sterkt preget av for tiden. Er kanskje kommet i overgangsalderen? For frontpartiet er like ømt som det var da jeg var gravid!

FROKOST
Omelett med brokkoli, salat. Kosttilskudd, vann, kaffe.

MELLOMMÅLTID
Cottage cheese med eplebiter, mandler, kanel og ekte vanilje. Vann og grønn te.

Et glass rødvin. En håndfull valnøtter.

MIDDAG
Pinnekjøtt med kålrotstappe og en potet. (Etter at bildet var tatt, tok jeg litt mer pinnekjøtt og stappe.) Ayurvedisk kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe og tre flak Lindts

KVELDS
Youghurt med mandler, kanel og ekte vanilje
To små speltbrødskiver med smør!

Et glass rødvin.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: