mandag 24. november 2008

Uke 24, dag 1: Det går likar' no!





Morgenvekt: 94,3 kg. Det kjennes som om jeg er tilbake på sporet. Satser på å tenke positivt nå, når jeg er i en god bølge.

FROKOST
Omelett med brokkoli og tomat. En porsjon salat ved siden av. Kosttilskudd, vann, svart kaffe. Noen mandler.

LUNSJ
Et Ryvita Multigrain knekkebrød med smøreost, en stilkselleri og litt agurk. Vann, grønn te.

MIDDAG
Stekt kjøttdeig og kål med krydder som karri og gurkemeie, salat. Ferdig tzatziki på beger. Ayurvedisk kosttilskudd før og etter. Vann.

KAFFE/DESSERT
Tre Atkins-muffins og to kopper svart kaffe.

Mye giktvondt i dag, det er et lavtrykk på vei. Det gjør vondt i alle ledd, og det er helt uaktuelt å gå tur. Det gamle mønsteret mitt er å trøstespise, for jeg føler sult når jeg har vondt. Vet ikke helt hvordan jeg skal bryte dette. Det er jo en spiseforstyrrelse. Jeg ga litt etter i kveld, uten å ta helt av:

KVELDS
2 små skiver speltbrød med soppstuing og smeltet ost. En porsjon naturell youghurt med mandler, kanel og ekte vanilje. Kosttilskudd, vann, urtete.

Tror at jeg i går eller i dag har spist et uregistrert eple og litt mandler.

Ingen kommentarer: