fredag 21. november 2008

Uke 23, dag 5: Sliter litt med motivasjonen for tiden



Det var enklere på ren ketolysekur enn det er med vedlikeholdsfase. Jeg småspiser nok en del som jeg glemmer å føre inn på bloggen. Og fordi jeg ikke kan spise så mye fett, er jeg mindre fornøyd og mett. Er ikke motivert for mosjon. Så det er ikke helt bra, dette!

Morgenvekt: 94,4 kg.

FROKOST
Omelett med brokkoli, tomat, en skive Ryvita multigrain med en stripe majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

MIDDAG I
Stekt kyllingostepanetter i biter, stekt bacon og salat. Ayurvediske kosttilskudd før og etter maten.

MIDDAG II
(I selskap.)
Forrett med div kjøtt og grønnsaker. Røykelaks og eggerøre. Akevitt og ett glass øl. Mye vann!
Dessert: Is og bær. (Første gang jeg spiser is på mange måneder … Det var godt!)
Kaffe og et syltynt stykke kake.

Ingen kommentarer: