onsdag 19. november 2008

Uke 23, dag 3: Vekten står stille



Morgenvekt 94,8 kg. Det er jo som i går og ikke helt tilfredsstillende. Likevel; et vekttap på over 10 kilo gjør en forskjell. Nå gjelder det å styre sakte og fint videre nedover. Det aller verste stresset i kroppen har gitt seg litt, så jeg håper det kan løsne igjen. Så får jeg prøve å gå tur i kveld; sykling er blitt vanskelig på grunn av været.

Disse blåbærene og bringebærene jeg har drevet på og spist må jeg kanskje kutte ut. Gubben leste høyt hvor de kommer fra og påpekte at det er ikke akkurat kortreist mat. Blåbærene kommer fra Uruguay!!! En må jo ta litt hensyn til miljøet, så dette blir avviklet.

FROKOST
Mikroomelett med brokkoli og tomat. To skiver Vestlandssskinke og litt majones. Litt salat og agurk.

Husker ikke i skrivende stund (= dagen etter) hva jeg spiste til lunsj … Er redd for at det ble litt mandler og sjokolade før middag, var rastløs og irritabel på grunn av damehormoner!

MIDDAG
Kyllingpanetter (gubbens ansvar), kokt brokkoli, salat, stekt sopp og litt linsestuing.

KAFFE/DESSERT
Kaffe og noen valnøtter

Mosjon
Rask gange, drøyt fem km tenker jeg. Deilig og friskt!

KVELDS
Er ikke sikker, men tror det ble resten av blåbærene med cottage cheese.

Kosttilskudd, vann og urtete før sengetid. Tror det gikk med et par skiver Provenceskinke og to skiver nøkkelost også …

Ingen kommentarer: