mandag 17. november 2008

Uke 23, dag 1: fortsatt på ketolysepause




Ja, det var nok riktig som jeg skrev i gårsdagens innlegg: Det ble for mye fett og karbohydrater … Derfor ikke overraskende at det var litt vektoppgang i dag.

Morgenvekt: 94,3 kg. Altså 300 gram opp fra de siste dager. Og 500 gram opp fra det laveste nivået som var for noen dager siden.

FROKOST
En liten mikroomelett med brokkoli, cottage cheese, paprika og nøkkelost. Litt rester av "Waldorf-salaten" fra i går. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
En skive Ryvita med litt majones, "lunsjrull", Jarlsbergost. Tomat og persille. Grønn te og urtete.

UTSKEIELSE
En skål ferske bringebær og blåbær med fløte.

MIDDAG
Rester fra i går: kjøttdeiggryte m champignon og paprika samt "Waldorf-salat". Kokt brokkoli. Litt linsestuing. Tomat, paprika og persille. Ayurvedisk kosttilskudd før og etter middag.

KAFFE
En stor skål ferske bringebær og blåbær med fløte. Svart kaffe.

Mosjon
En halvtimes hektisk rydding i forbindelse med et besøk som meldte sin ankomst.
:-)

Jeg har et sånt forferdelig sug etter bær og fløte! Det kan ha sammenheng med damehormoner, jeg har eggløsning nå. Da får jeg ofte "sug" etter spesiell mat. Det er ikke bra for vekta at jeg får i meg så mye karber og fett!!! Her må det skjerpings til! På den annen side: Det kunne vært verre saker jeg langet innpå, ikke sant?

Ingen kommentarer: