torsdag 13. november 2008

Uke 22, dag 4: Dette går jo bra! Vekttap på pause også!





Etter en god natts søvn, kjenner jeg at jeg har klart å bryte stresstilstanden. Var bedre i går og ennå bedre i dag. Den type stress virker lammende på meg, blir nesten paralysert av alt jeg ikke får gjort. Og når jeg får gjort så utrolig lite blir jeg selvfølgelig ennå mer stressa. Men - nå går det altså mye bedre!

Ennå bedre ble det da jeg gikk på vekta i morges: Morgenvekt 93,8 kg. Det er uventet nok, en halv kilo ned fra i går. Så deilig at vektnedgangen fortsetter, selv om jeg har ketolysepause! Da har jeg gått ned 11,2 kg og nærmer meg 1/3 av målet mitt. Hurra!

FROKOST
Orket ikke styre med stekepanne. Så selv om Torkil sier mikrobølgeovnen ikke er bra ble det mikroomelett av 2 egg, brokkoli, grønn paprika og Jarlsbergost. Et par små tomater og litt frisk basilikum. Kosttilskudd, vann, kaffe.

FROKOST II
Ble ikke mett, så jeg tok en skive Ryvita Multigrain med cottage cheese og noen mandler. Vann og te.

Utover dagen
Et kvart eple, to druer og svart kaffe.

FORRETT
Røykt ørret med stangselleri, oliven, vårløk, valnøtter og en saus av rømme, sennep og div. krydder.

MIDDAG
Rester av ovnsstekt fisk fra i går, nøkkelost smeltet over grønnsaksrestene og et par spiseskjeer linsestuing. Varmet i ovnen. Vann.

Ayurvediske kosttilskudd før og etter middagen.

KAFFE/DESSERT
En kopp svart kaffe og tre flak Lindts.

Vann.

Mosjon
5 km rask gange, det var deilig.

KVELDS
Litt cottage cheese med friske blåbær. Kosttilskudd, vann, urtete. Og en sovetablett.

Ingen kommentarer: