lørdag 30. januar 2010

Uke 85, dag 6: Spiser for mye og beveger meg for lite

Lavkarbo eller ikke. Ketolyse eller ikke. Vidunderkur eller ikke. Det går bare ikke an å gå ned i vekt hvis man spiser for mye og beveger seg for lite.

Når det er sagt, så foretrekker jeg å stå stille på lavkarbomat, fremfor å legge på meg alle kiloene igjen med brød/sukker/ris/potet/sjokolade/frukt osv.!

Men for tiden føles det som om lavkarboen ikke helt virker. Det har nok først og fremst å gjøre med det jeg skrev først her, at jeg spiser for mye og beveger meg for lite. Men jeg kjenner at det er noe som ikke helt stemmer i kroppen - i tillegg til det. Noe med revmatisme, stress og uro …

Både i kveld og i går kveld ble det bacon krisp og rødvin.

I morgen er det søndag. Da må jeg prøve å gå tur, i alle fall. Neste dag er det mandag, og det hadde vært en god anledning til å starte på trimsykkelen.

Ingen kommentarer: