tirsdag 19. januar 2010

Uke 84, dag 2: En dag på det jevne …






Morgenvekt: 93,4 kilo. Så her står det litt fast. Kan kanskje ikke klage, når jeg ikke har sørget for å få mosjon? For tiden er det nemlig uhyre lite bevegelse på denne damen! Jeg har dessuten henfalt til den gamle mandelspisingen etter måltidene. Det er tyggebehovet mitt som styrer meg til kjøkkenskapet, på leit etter mandler og nøtter.

FROKOST
Eggerøre med fløte, brokkoli, revet ost og krydder. Majones og fenalår. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
Tre flak Jarlsbergost, laget til ostechips i mikrobølgeovnen. Med majones og fenalår, samt eggerøre. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
Restemat som forrett: Stekt blomkål og kjøttdeigblanding fra i går, servert med salatblad og rømme.
Så ovnsbakt laks med lokk av egg og rømme. Salatblad. Vann og kosttilskudd.

INNIMELLOM
Mandler, hasselnøtter fra kjøkkenskapet i det jeg går forbi. Dumt, veldig dumt av meg.

KVELDS
Rest fra middagen, ovnsbakt laks med lokk av egg og rømme. Og majones.

Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: