mandag 4. januar 2010

Uke 82, dag 1: En ny start. Jeg vil ned til 85 kilo innen 1. juni






Morgenvekt: 95,6 kilo. Vektoppgang omtrent som forventet når jeg hadde valgt å spise "vanlig julemat" i to uker. Selv om det ikke er bra for kroppen å gå opp slik, tar jeg det ikke så tungt. Jeg ser framover!

FROKOST
En ostechips med smør og blåskimmelost, to skiver tomat. Fire skiver nøkkelost med en liten majonesklatt. Vann, kosttilskudd. Kaffe med fløte.

UTOVER DAGEN
Te og vann, kosttilskudd

MIDDAG
To små koteletter, pluss et par biter av en tredje. Brokkoli. Smør og rømme. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Kremfløte med kakaopulver, valnøtter og litt ekte vanilje. Kaffe.

UTOVER KVELDEN
Te, vann og litt valnøtter. Ffikk besøk, satte på bordet en skål med mørk sjokolade og valnøtter - ingen registrerte at jeg bare plukket nøtter.

KVELDS
Fire skiver sylte med Jarlsbergost og sennep. Vann. Urtete. Kosttilskudd.

Synes den første dagen i denne omgangen har gått veldig fint. Jeg er ikke sulten og har ingen plager. Har nok mistet en del vann i løpet av dagen, det ble mye tissing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint å se deg her igjen :-) Da har vi jo til felles at vi ønsker å gå ned ca 10 kg innen 1. juni. Det skal vi klare, for det er ca 1/2 kg i gjennomsnitt pr. uke.

Jeg venter på en vidundermaskin som jeg bestilte fra TV-shop i går. Se på denne
http://www.tvshop.com/NO/products/201257/210161
Gleder meg til den kommer :-) Den skal ikke bli et nytt klesstativ..

Lykke til videre denne uka. Klem fra Sissel O

Fru Løvetann sa...

Ja, vi må klare 1/2 kg i uken!!! Det skal gå!

Vidundermaskinen så ganske skummel ut, synes jeg. Men hvis den virker, er det jo fantastisk! Du må melde fra om hvordan det går. Den tar vel en del plass, kanskje?

Ha-ha, hos oss har trimsykkelen vært klesstativ det meste av sitt liv. Nå har jeg dratt den frem igjen, men fikk ikke til å stille den i høyden. Får se om jeg får hjelp siden i dag av gubben.

Masse lykke til, Sissel O - dette skal vi klare!

klemmer