torsdag 21. januar 2010

Uke 84, dag 4: Ingen god dag … :-(






Ingen god start på dagen. Fikk ikke sove før ved tretiden i natt, og sov urolig. Kroppen føles oppsvulmet, stiv og giktisk. Huset er kaldt - og kroppen uglad.

Morgenvekt: 94 kilo. Kjipt. Ikke mer å si om den saken. :-(

FROKOST
Tre ostechips med eggerøre med fløte, brokkoli og krydder. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ I–III
Hadde ulvehunger til lunsjen i dag, og er absolutt ikke fornøyd med å ha det sånn. Det er uvanlig å ha det sånn på lavkarbo, men skyldes vel dårlig søvn og giktvær. Da havner jeg i en gammel grøft … og spiser! Hadde ikke motstandskraft eller motivasjon til å stå imot sulten.

Lunsj 1
Eggerøre og avokado

Lunsj 2
Tre ostechips med lammerull

Lunsj 3
Resten av multekremen fra i går, med noen valnøtter

Vann, kosttilskudd og grønn te. Og noen håndfuller mandler og nøtter som ikke skulle funnet veien inn i munnen.

MIDDAG
Kyllingfilet, med stekt purre- og ingefærblanding, dampet brokkoli og vårløk. En klatt smør. Vann, kosttilskudd.

KAFFE
Fem flak Lindts, fem valnøtter. En kopp kaffe med fløte.

KVELDS
Husker ikke …

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Hei frue, du virker så ordentlig i matveien du. Ikke gjør du gale sprell på vekta heller.

I bloggen min har jeg analysert hvorfor det har gått gale veien med meg denne uka, og det viktigste jeg har diskutert meg frem til i dag er: Ikke mere flatbrødspising om kvelden!!!

God natt, klem fra Sissel O

Fru Løvetann sa...

Heisann Sissel,

Takk for hilsen!

Nå har jeg funnet bloggen din også (og lagt den inn på liste her), så nå skal jeg følge med på deg.

Litt fascinert av den treningsmaskinen du har kjøpt. Synes det ser litt skummelt og litt morsomt ut …
Det er vel et par uker siden jeg tørket støv av trimsykkelen, men jeg har faktisk ikke satt meg oppå den ennå. Mye motstand, ja!

Jeg spiser rett og slett for mye. Ikke flatbrød, men alt mulig annet.