fredag 8. januar 2010

Uke 82, dag 5: En grei dag




Morgenvekt: 94,5 kilo. Hadde fryktet mer, på grunn av overspisingen sent i går kveld.

FROKOST
Eggerøre og tre ostechips med smør og salami. Vann, kosttilskudd og kaffe.

MIDDAG
Svinefilet og kokt brokkoli med smør. (Svinefileten var ikke mitt førstevalg, men en annen som kjøpte inn. Jeg prøver å holde meg unna svinekjøtt på grunn av gikta. Den var også marinert, vet ikke om det var sukker der.) Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Pisket krem med sukkerfri saft og mandler. Kaffe med fløte.

SEN KVELD
Kosttilskudd, vann, urtete - og et lite glass rødvin

I dag har jeg vært påfallende lite sulten. Glemte å tenke på lunsj i det hele tatt, faktisk. Det må vel være et godt tegn? Men jeg drikker litt for lite, og når jeg ikke spiser lunsjen er det fort gjort å glemme lunsjtabletten som følger ketolysekuren.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Innom for å ønske deg lykke til i denne uka også :-)

Det er ikke alltid like lett når jobben krever lange dager og reiser. Jeg kjenner godt til det selv..

Klem fra Sissel O

Fru Løvetann sa...

Heisann Sissel O.,

takk for besøket - så hyggelig! Jeg er på reise noen dager. Nyter mye "medbrakt", men sper på med tillatte matvarer fra den lokale menyen. Spent på hva vekten sier når jeg kommer hjem!

Hvordan går det med deg, da?

Klem fra fru Løvetann