søndag 24. januar 2010

Uke 84, dag 7: Er ute av ketosen og veier 94 kilo :-(


Morgenvekt: 94 kilo.
Det var ikke dette jeg hadde sett for meg da jeg startet på ny frisk i januar, og jammen er jeg ute av ketose også. Det er totalt selvforskyldt, selvfølgelig. Selv om jeg holder meg til lavkarbomat spiser jeg rett og slett for store mengder. Dermed kommer jeg over 20 gram karbohydrat per dag, ryker ut av ketose og går ikke ned i vekt. Det hjelper ikke med all stillesittingen.

FROKOST
Delte et stykke eggepannekake i to og spiste med rømme, lammerull, Jarlsbergost og agurk. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

Så en tur, et par kilometer i rolig tempo. Ikke noe som bygger kondisjon, men det ga frisk luft, bevegelse og glede!

LUNSJ
Et stykke eggepannekake delt i to med rømme og fenalår. Vann, kosttilskudd og grønn te.

KVELDS
To osteskiver og to lammerullskiver.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: