tirsdag 27. juli 2010

Uke 111, dag 2: Ikke helt topp form





Morgenvekt: 93,5 kilo. Jeg er sur fordi jeg ikke går ned.

I går forstod jeg at jeg har pådratt meg en tarmkatarr - på grunn av stress. Har hatt en del kvalme og typiske smerter den siste tiden. Det betyr at jeg må legge om kosten litt, så jeg tar bedre vare på tarmen. Redusere kaffeinntaket (som jeg har doblet de siste ukene), øke fiberinnholdet (også om det medfører å øke karbene litt) og få i meg ekstra gode bakterier til tarmen. Det siste ordner jeg med å handle på den lokale helsekostbutikken.

FROKOST
Et egg, 2 skiver fiberkjeks med smør og tunge, salat, majones, vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
En Atkins-bar (skal være et unntak!). Vann, kosttilskudd og grønn te.

MELLOMMÅLTID?
Tror at jeg kanskje spiste en fiberkjeks med smør og camenbertost? Men er ikke sikker …

MIDDAG
Stekt kjøttdeig og kål, med soyasaus og rømme. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Fem flak Lindts-sjokolade og valnøtter. En kopp kaffe med fløte. Pluss en utskeielse: - banan(!) med mandler og fløte …

KVELDS
En fiberkjeks med smør og camenbert.

Ingen kommentarer: