lørdag 3. juli 2010

Uke 107, dag 6: Gått opp! :-(





Morgenvekt: 95,9 kilo Huff og uff og huff og uff! Det er nok knekkebrød og for mye karbohydrater. Testet med sticks i morges og var ikke i ketose. (Det er egentlig om kvelden man skal teste med sticks - to timer etter siste måltid - for å få pålitelig resultat. Men det er fordi en del folk kommer naturlig i ketose om natten, så vidt jeg har skjønt. Så når sticksen ikke viser ketose om morgenen - da er det virkelig ille!!!)

I tillegg er jeg ganske stressa for tiden. Magen er stor og hjernen sløv. For mye å gjøre, litt handlingslammet. Skal få foretatt en medisinsk behandling mandag og er spent på hvordan tiden etterpå blir …

FROKOST
Stor porsjon egg og bacon, selleristilk, koriander, majones, to kopper kaffe med fløte, vann og kosttilskudd.

LUNSJ
Fenalår, ostechips med rømme. Vann og grønn te. Kosttilskudd.

MIDDAG (SENT)
2 koteletter, en kvast brokkoli, en stor rømmeklatt. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
4 flak Lindts sjokolade, noen valnøtter, kaffe med fløte

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Au da, det høres ikke noe morsomt ut.

Ellers så var det noe som fikk meg til å tenke på en gammel plageånd: salt, da jeg så på bildene av maten din. Tar du en dag uten salt, så renner nok vannet ut igjen :-) Garantert!

Klem fra Sissel

Fru Løvetann sa...

Ja, kanskje det har vært mye salt? Jeg har liksom et sug etter sterke smaker og noe å tygge på, så ostechips med fenalår virket som en god idé …

Pytt, pytt - dette skal nok gå bra!