søndag 11. juli 2010

Uke 108, dag 7: Jeg er en optimist, jeg tror det går bra til sist!




Morgenvekt: 93,5 kilo.
Det går altså fortsatt rette veien - hurra! Og jeg er i skikkelig ketose, selv om jeg har spist 2 fiberkjeks sammen med middagen.
Er det så enkelt at nå, når jeg ikke kan bevege meg så mye og derfor har rasjonert maten litt, da virker kuren som den skal? Ikke usannsynlig, og det er jo dette jeg har sagt til meg selv i månedsvis: Fru Løvetann, du spiser for mye!

FROKOST
2 krus kaffe med fløte

LUNSJ
Et kokt egg, majones, 2 skiver tunge, klippet dill. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MELLOMMÅLTID
Noen få jordbær med rømme. Vann og kosttilskudd.

MIDDAG
En kotelett, kokt blomkål, rømme, smør og fetaost. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Mange jordbær med rømme. 2 kopper kaffe med fløte. Vann.

Det er nok blitt for mye rømme i dag, ser jeg …

Ingen kommentarer: