torsdag 22. juli 2010

Uke 110, dag 3: Resignert






Morgenvekt: 93,2 kilo.

Jeg vil neeeeed! Men står stille. Kanskje for mye bær til kaffen? Kanskje jeg bør prøve å erstatte fløten med kokosfløte? Må ta noen grep her … :-( Men er på en måte resignert og litt deprimert.

FROKOST
2 kopper kaffe med fløte. Vann og kosttilskudd.

LUNSJ
Et kokt egg, to skiver tunge, majones og grønn salat. Vann og te.

MELLOMMÅLTID
En fiberkjeks med smør og Jarlsbergost. Vann og te.

MIDDAG
Kyllingsalat og Jarlsbergost. Og litt mer salat. Vann.

KAFFE
Bringebær, mandler og kokosfløte

VED SENGETID
Et par ss rømme med FunLightsaft. Vann, kosttilskudd og urtete.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Jeg vil også neeeeed :-) !!!!!!!!!!

Hva skal til? Hm..

Hvis det er noen trøst i felles skjebne, så har vi det altså, klem :-)

Fru Løvetann sa...

Kjære Sissel O.

Ja, litt trøst er det. At jeg ikke er alene om stagnasjonen. Men jeg ville jo unnet deg å få fart på sakene, da!!!

Vi får tro det løsner etterhvert. Vi må i alle fall ikke gi opp eller gi blaffen!

Sommerklem fra frua her