fredag 9. juli 2010

Uke 108, dag 5: Føler meg optimistisk nå


Jeg har vært bekymret for hvordan rehabiliteringstiden min vil påvirke vekten. Behov for trøstespising, lite bevegelse, stillstand i magen osv. Men disse dagene har gått bra. Jeg har bestemt en standard for frokost (bare kaffe med fløte) og lunsj (det som ville vært frokost) - og prøver å unngå kvelds. Så spiser jeg omtrent det samme til middag som jeg har pleid de siste par årene. Og så prøver jeg å holde oppe væskeinntaket, selv om det er litt tungvint med tømmingen. :-)

Morgenvekt: 94,1 kilo. Det var en stor lettelse at jeg ikke hadde gått opp disse dagene!

FROKOST
2 kopper kaffe med fløte. Vann. Glemte kosttilskuddet.

LUNSJ
Et kokt egg, to skiver kjøttpålegg, majones og klippet grønt. Vann. Grønn te. Glemte kosttilskuddet.

MIDDAG
Stekt kjøttdeig og kål med soyasaus. Rømme. To klikjeks med smør og Jarlsbergost. Vann. Glemte kosttilskuddet.

KAFFE
Fem flak Lindts, fem valnøtter, to kopper kaffe med fløte. Vann.

KVELDS
2-3 ss rømme og 1-2 ss FunLight saft. Godt!

Ingen kommentarer: