søndag 29. juni 2008

Uke 2, dag 7 på ketolysekuren

Morgenvekt: 103,3 kg - endelig litt bevegelse nedover på skalaen. Jeg må nok spise minimalt av brødet og få til dette med daglig mosjon.

FROKOST:
Eggerøre som vanlig, holder fast på å bare spise en skive av brødet, ikke to.

Sykkeltur, nesten 1 mil i rolig tempo og relativt flatt terreng, etter frokost.

Rooibos-te.

LUNSJ
1 avocado, majones, reker. Kosttilskudd, vann, grønn te.


MIDDAG
Kylling i appelsin- og mandelsaus, grønn salat, kokt kål

Kaffe. Jordbær med rømme.

Det føles som noe er annerledes: Prikker litt i munnen, har mer energi enn jeg vanligvis har og er mer irritabel!

KVELDS
En liten skive, delt i to:Halve med most avocado og reker og halve med majones og ridderost
Kosttilskudd, vann, urtete.

Rosa stix ved sengetid.

Uro og problemer med å sovne
Var litt irritert og sulten utover kvelden. Og alt for våken. La meg ved 23-tida, men fikk ikke sove. Urolig i kroppen, som om jeg hadde drukket for mye kaffe. Stod opp igjen litt før kl. 2. Spiste litt påleggsskinke og ost, drakk vann og urtete. Sovnet ca kl 3. tenker jeg.

Det er tydelig at noe er annerledes i meg, at jeg er mer oppgira. Derfor blir det kanskje for mye med den vanlige kaffekoppen som har pleid å holde meg våken gjennom kvelden?
Må prøve: Å drikke mye tynnere kaffe etter middag.

Ingen kommentarer: