tirsdag 17. juni 2008

Første dag gikk greit

Nå har jeg tilbakelagt den første dagen av dette - håper jeg - halve året med ketolyse.

Frokosten er beskrevet nedenfor. Til lunsj spiste jeg en avokado med majones og reker, sitron og pepper. Til middag dansk hakkebøf (med hakket løk, eggeplommer, rødbeter, agurk, pepper) stekt i meierismør, grønn salat m grønne oliven og fetaost (olje/sitrondressing), kokt brokkoli. Til kaffen bestemte jeg meg for å bruke hele 3 (av dagens kvote på 15) karbohydrater på en rute mørk sjokolade. Og i kveld har jeg spist 2 små skiver av det grove brødet, med rømme (!) og rikelig med Jarlsbergost + en stilk selleri.

Gjennom dagen har jeg drukket; vann, kaffe, grønn te m jasmin, farris, mere vann, farris, kaffe, farris, vann og flere kopper urtete …

Glemte kosttilskuddet til middagen, men tok det nå i kveld. Jeg er god og mett. Fornøyd med maten i dag. Glad for at jeg startet med mosjonen tidlig på dagen og var "ferdig med den". Skal summere karbohydratinntaket senere, orker ikke akkurat nå. Føler meg trygg på at det er under 15 tilsammen.

Har fortalt om dietten til noen få rundt meg og fått bare positive tilbakemeldinger. Det er nok etterhvert en del som har hørt om dette med lavkarbo - det er bra!

Ingen kommentarer: