onsdag 25. juni 2008

Uke 2, dag 3

Morgenvekt 103,9.

FROKOST
1 skive grovt med eggerøre av 2 egg, litt fløte, ost. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
1 liten skive grovt med majones og reker. Kosttilskudd, vann, grønn te.

1/2 camenbertost + 3 selleristilker. Vann, te.

MIDDAG
100 g røkelaks + 1/2 kokt brokkolihode. Kosttilskudd, vann.

Kaffe m en bittebitteliten bit mørk sjokolade.

Kaffe og mandler på besøk.

KVELDS
Var kjempesulten og spiste 2 små skiver grovt, den ene med majones + 4 skiver lammerull + 2 skiver Jarlsberg, den andre med smør og masse rekeost. Kosttilskudd, vann, urtete.

Sliten, irritabel og veier like mye
I dag har jeg vært sliten og irritabel, rett og slett. Har lyst på mer mat, uten at jeg direkte er fristet til bryte dietten. Irriterer meg over at jeg ikke klarer å få organisert dagen min så jeg rekker en spasertur eller sykkeltur på en halv time, slik Torkil P. Andersen klart sier er en forutsetning for vekttap. Når jeg er innom www.lavkarbo.no legger jeg nå bare merke til innleggene der folk beklager at de ikke går ned på ketolysekuren, mens jeg tidligere fant mange innlegg om store vekttap på kort tid.
;-) Ja, ja - det blir vel bedre i morgen.

Dyp rosa stix før sengetid.

Ingen kommentarer: