torsdag 26. juni 2008

Uke 2, dag 4 - opp igjen

En elendig natt, fikk ikke sove. Sikkert på grunn av en kaffekopp som jeg uforvarende drakk på et besøk i går kveld. Stod opp igjen ved to-tida i natt. Urolig, tørst og med en metallisk saltsmak i munnen. Drakk to kopper anis/fennikelte og et glass vann. La meg og sovnet vel igjen drøyt tre.

Så oppblåst ut på morgenen i dag, mye væske i kroppen og vekten viste 104,3 kg. Jeg må i gang med mosjon!!!

FROKOST
Eggerøre av 2 egg, litt fløte og Jarlsbergost, dandert på 2 små skiver Herborgs grove med majones og 4 skiver kjøttpålegg. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
2 løvtynne skiver grovt Herborgbrød med smør, 1 boks (300 g) cottage cheese. Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
Dansk hakkebøf etter oppskrift fra ketolyseboka. (Varianten med rødbete og agurk og løk - kjempegodt!) Grønn salat (mest ruccola) med dressing av sitronsaft, Udos choice, salt og pepper. 1/4 ferskt kålhode (kokt). Noen klatter rømme. - Snadder! Vann, kosttilskudd.

Kaffe med en bitte-bitteliten og tynn sjokoladebit.

Vann.

KVELDS
2 tynne skiver med smør, den ene med 1/2 hakkebøff og den andre med nøkkelost. Kosttilskudd, vann, urtete.


Tilstanden ellers
Det er lavtrykk og jeg har som vanlig giktsmerter. Hendene verker og lystrer ikke.

I tillegg er jeg irritert, trolig på grunn av eggløsning. Jeg pleier ikke å være merket av eggløsningen i så mange dager … Slitsomt både for meg og mine nærmeste.

Likevel synes jeg at jeg har mer energi enn vanlig. Tør jeg tro at det er ketolysekosten som gjør det?

Sukk. Nesten ikke utslag på stixen i kveld. Var nok for mye karber totalt, bl.a. rikelig med sylterødbeter og -agurk i hakkebøffen.

Ingen kommentarer: